Projecten

Het Goededoelenfonds van Uitvaartvereniging Associatie & IJmond is opgericht met als doel het ondersteunen van personen of instellingen die zich – zonder winstoogmerk – bezighouden met ouderen- of terminale zorg, zingeving, verliesverwerking of rituelen en tradities.

Om u een indruk te geven van de mogelijkheden, vindt u hieronder een kleine greep van projecten die wij financieel hebben ondersteund

Duofiets voor een zorginstelling
Een biljarttafel voor een zorginstelling
Videoportret voor ongeneeslijk zieken