Thuis in (ver)kopen met aandacht

Annemarie Geels

25 september 2024

In het leven staan we zo nu en dan voor uitdagingen waar we advies en hulp bij kunnen gebruiken. Vooral wanneer we te maken krijgen met het verlies van een dierbare, wordt het regelen van praktische zaken rondom de geërfde woning vaak gezien als een extra zorg die veel tijd en energie kost. Maar wat als er een luisterend oor en een helpende hand is die niet alleen begrijpt wat u doormaakt maar u ook ontzorgt in deze intensieve tijd?

Annemarie Geels, eigenaar van Huisinzicht, is een vertrouwde partner voor iedereen die te maken krijgt met het erven van een woning. Zij begrijpt als geen ander dat het verlies van een dierbare niet alleen emotioneel, maar ook praktisch uitdagend is. Als ervaren full service makelaar staat zij klaar om u te begeleiden bij de complexe en vaak overweldigende taak van het afhandelen van een geërfde woning.

Persoonlijke aandacht, juist nu
Annemarie neemt de tijd om naar u te luisteren en uw behoeften te begrijpen. Met haar persoonlijke benadering en een op maat gemaakte aanpak, volledig afgestemd op uw situatie, staat ze voor u klaar. Niet alleen om de praktische aspecten van de geërfde woning in goede banen te leiden, maar ook om een vertrouwde en ondersteunende hand te bieden tijdens deze verdrietige periode. Annemarie zegt hierover: “Zo’n proces kent meerdere fases. Het is belangrijk om daar oog en oor voor te hebben. Voor mensen draagt dat bij aan het afscheid en de acceptatie van het overlijden van de dierbare. Des te groter is mijn voldoening als het verkooptraject uiteindelijk goed kan worden afgerond.”

Ontzorgen op een manier die past bij uw situatie
Er is nu eenmaal veel te regelen rondom het overlijden. Elke persoon en elke situatie is uniek. Annemarie leidt met persoonlijke, oprechte aandacht dit proces. Vanaf het moment dat u haar de sleutels overhandigt, neemt zij de leiding en zorgt ze, op verzoek, voor het gehele traject; van (gedeeltelijke) ontruiming tot styling met achtergebleven meubels, van het opstellen van het energielabel tot aan het regelen van bezichtigingen en de sleuteloverdracht. Samen met haar team van professionals staat zij voor u klaar met passend advies en praktische ondersteuning, van begin tot eind.

Een goed geregelde nalatenschap brengt rust
Steeds vaker wordt Annemarie benaderd door mensen die de nalatenschap van hun woning vroeg voor hun overlijden goed willen regelen, op die manier ontzorgen zij hun nabestaanden wanneer de tijd daar is. “Een mooie ontwikkeling,” vindt Annemarie. “Ik luister naar hun verhaal en hun wensen en help hen wegwijs te maken bij de stappen die genomen moeten worden. Zo zorgen we samen voor een goed geregelde nalatenschap die niet alleen de afhandeling van de woning omvat, maar ook rust en vertrouwen brengt voor degenen die hen het meest dierbaar zijn.”

Vrijblijvend kennismaken met Annemarie? Neem contact op via 06-81855324 of via www.huisinzicht.nl.

Diensten voor Leden

Leden van Uitvaartvereniging Associatie & IJmond kunnen een beroep doen op Diensten voor Leden. Wij kunnen u een aantal diensten bieden die wij zelf verzorgen, maar wij hebben ook unieke afspraken gemaakt met professionele dienstverleners die speciale voorwaarden hanteren.

Uitvaartconsulent
Gratis adviesgesprek waarin o.a. (de mogelijkheden van) uw uitvaartwensen worden besproken.

Notariële diensten
Gratis testamentscan en antwoord op eenvoudige notariële vragen bij Notaris Ten Brinke en NotarisJVC.

Belastingadvies en -aangifte
10% korting bij Bestevaer nalatenschapbeheer bij aangifte erfbelasting of aangifte inkomstenbelasting na overlijden.

Makelaar met extra aandacht
10% korting bij Huisinzicht. Hulp bij aan- en/of verkoop van eigen woning of woning uit erfenis.

Administratieve hulp
10% korting bij The Organizing Company op o.a. het ordenen van spullen en administratie, het afhandelen van post en email.

Levensloop in beeld
10% korting bij VidiNova op het maken van een documentaire over uw leven.

ViVa! Ledenpas
Jaarlijkse korting van € 2,50 op ViVa! Ledenpas van de ViVa! Zorggroep. Met dit lidmaatschap krijgt u o.a. korting op diensten aan huis (kapper, pedicure of opticien)

Gevolmachtigde/toezichthouder Levenstestament
Fidinda Financiële Zorggroep kan optre- den als professioneel gevolmachtigde of toezichthouder in levenstestament. Gratis kennismakingsgesprek en helpdesk.

Persoonlijke Urn to Be
10% korting bij Urntobe op het maken van je eigen urn. Of op de opdracht een urn te maken.