ViVa! Ledenservicepas met korting

ViVa! Ledenservicepas

18 oktober 2023

Uitvaartvereniging Associatie & IJmond en ViVa! Ledenservice hebben de handen ineen geslagen en hebben de afspraak gemaakt dat leden van de Associatie & IJmond tegen een korting van € 2,50 de ViVa! Ledenservicepas kunnen aanschaffen. Hiermee kan bijvoorbeeld tegen gereduceerd tarief diensten afgenomen worden. Zoals de kapper, pedicure, opticien of een maaltijdenservice aan huis.

ViVa! Ledenservice maakt onderdeel uit van ViVa! Zorggroep, een aanbieder van een breed scala aan producten, diensten en zorg. Afgestemd op de wensen en behoeften van cliënten van alle leeftijden, om ervoor te zorgen dat zij in de door hun gewenste leefomgeving kunnen wonen. ViVa! Zorggroep biedt zorg- en dienstverlening aan zo’n 11.000 mensen in de regio Kennemerland. Met ruim 3.500 medewerkers en 1.600 vrijwilligers staan wij klaar, zodat u, wanneer uw gezondheid grenzen aangeeft, een zo prettig mogelijk leven kan leiden. Thuis zolang het kan of in één van de 17 woonzorglocaties. De beste zorg bieden, dat doen we samen! Samen met cliënten, hun naasten, mantelzorgers en collega-organisaties. Zelfstandigheid en vrijheid is veel waard. Kunnen blijven wonen in uw eigen huis, dat zou toch heerlijk zijn.

Herkent u zich in één van de volgende situaties?

• U voelt zich onwel en heeft acute zorg nodig. Wat nu?
  • U bent net geopereerd en heeft krukken nodig. Hoe regelt u dat snel?
  • U heeft vragen over de mate waarin u zorg nodig heeft. Bij wie kunt u terecht?
  • U wilt de foto van uw kleinkinderen ophangen. Wie kan dat voor u doen?

Gelukkig heeft u familieleden, buren en vrienden die weleens een boodschap voor u doen of u met iets anders helpen. Maar u vindt het ook wel fijn om een beroep te kunnen doen op hulp buiten uw eigen kring. Of u kunt niet (altijd) rekenen op de steun van mensen in uw omgeving. ViVa! Ledenservice zorgt ervoor, dat u prettig thuis kunt blijven wonen. Op vertoon van uw ViVa! Ledenservicepas kunt u, veelal met korting, bij de door ons met zorg geselecteerde partners terecht.

Vier redenen om lid te worden van ViVa! Ledenservice

1. Uitleen loophulpmiddelen Gratis uitleen van eenvoudige loophulpmiddelen zoals krukken en een standaard rollator.
  2. Hulp bij een noodsituatie Zekerheid van professionele hulp, ook in nood, met een abonnement op personenalarmering.
  3. Ondersteuning bij vragen Ondersteuning bij uw vragen op het gebied van wonen, welzijn of zorg.
  4. Korting voor leden Alle diensten worden met een aantrekkelijke ledenkorting snel geleverd door betrouwbare partners. Denkt u hierbij aan de kapper, de klussendienst, de maaltijdservice, de pedicure en de Thuiszorgwinkel. Maar als lid van ViVa! Ledenservice profiteert u bovendien van collectiviteitskor- ting op diverse verzekeringen. Zo bespaart u op verschillen- de woon,- schade,- en (aanvullende) zorgverzekeringen.

Wilt u ook de ViVa! Ledenpas met korting aanvragen? Ga dan naar: vivazorggroep.nl/ledenservice

Diensten voor Leden

Leden van Uitvaartvereniging Associatie & IJmond kunnen een beroep doen op Diensten voor Leden. Wij kunnen u een aantal diensten bieden die wij zelf verzorgen, maar wij hebben ook unieke afspraken gemaakt met professionele dienstverleners die speciale voorwaarden hanteren.

Uitvaartconsulent
Gratis adviesgesprek waarin o.a. (de mogelijkheden van) uw uitvaartwensen worden besproken.

Notariële diensten
Gratis testamentscan en antwoord op eenvoudige notariële vragen bij Notaris Ten Brinke en NotarisJVC.

Belastingadvies en -aangifte
10% korting bij Bestevaer nalatenschapbeheer bij aangifte erfbelasting of aangifte inkomstenbelasting na overlijden.

Makelaar met extra aandacht
10% korting bij Huisinzicht. Hulp bij aan- en/of verkoop van eigen woning of woning uit erfenis.

Administratieve hulp
10% korting bij The Organizing Company op o.a. het ordenen van spullen en administratie, het afhandelen van post en email.

Levensloop in beeld
10% korting bij VidiNova op het maken van een documentaire over uw leven.

ViVa! Ledenpas
Jaarlijkse korting van € 2,50 op ViVa! Ledenpas van de ViVa! Zorggroep. Met dit lidmaatschap krijgt u o.a. korting op diensten aan huis (kapper, pedicure of opticien)

Gevolmachtigde/toezichthouder Levenstestament
Fidinda Financiële Zorggroep kan optre- den als professioneel gevolmachtigde of toezichthouder in levenstestament. Gratis kennismakingsgesprek en helpdesk.

Persoonlijke Urn to Be
10% korting bij Urntobe op het maken van je eigen urn. Of op de opdracht een urn te maken.

Meivakantie

Vanwege de meivakantie is het ‘steunpunt voor leden’ van 1 mei tot en met 13 mei niet bereikbaar.Heeft u dringend advies nodig i.v.m. een aanstaand overlijden, dan kunt u contact opnemen met DELA op 088-335 21 26.