Het Goededoelenfonds steunt Hospice ‘In Vrijheid’ Waterland

23 december 2023

Deze week bracht Het Goededoelenfonds van onze Uitvaartvereniging een mooie cheque naar Hospice ‘In Vrijheid’ Waterland. In 2024 vergoeden wij een warmtekast. In deze kast kunnen dekens en moltons worden opgewarmd. Deze warme dekens kunnen dan extra comfort bieden aan de bewoners bij o.a. slaapproblemen, pijn of stress. Een mooie manier om de kwaliteit van het leven van de bewoners in de palliatieve fase zoveel mogelijk te verhogen.

Kent u ook een project of instantie die mooi werk doet op het gebied van ouderenzorg, zingeving of verliesverwerking. En wilt u weten of ondersteuning van het Goededoelenfonds mogelijk is? Kijkt u dan op https://uitvaartvereniging.org/goededoelenfonds/ voor de voorwaarden.

Meivakantie

Vanwege de meivakantie is het ‘steunpunt voor leden’ van 1 mei tot en met 13 mei niet bereikbaar.Heeft u dringend advies nodig i.v.m. een aanstaand overlijden, dan kunt u contact opnemen met DELA op 088-335 21 26.