Het Goededoelenfonds steunt Hospice ‘In Vrijheid’ Waterland

23 december 2023

Deze week bracht Het Goededoelenfonds van onze Uitvaartvereniging een mooie cheque naar Hospice ‘In Vrijheid’ Waterland. In 2024 vergoeden wij een warmtekast. In deze kast kunnen dekens en moltons worden opgewarmd. Deze warme dekens kunnen dan extra comfort bieden aan de bewoners bij o.a. slaapproblemen, pijn of stress. Een mooie manier om de kwaliteit van het leven van de bewoners in de palliatieve fase zoveel mogelijk te verhogen.

Kent u ook een project of instantie die mooi werk doet op het gebied van ouderenzorg, zingeving of verliesverwerking. En wilt u weten of ondersteuning van het Goededoelenfonds mogelijk is? Kijkt u dan op https://uitvaartvereniging.org/goededoelenfonds/ voor de voorwaarden.

Activiteitenoverzicht

De aankomende periode zijn er een aantal bijeenkomsten met de notaris georganiseerd. In een informele setting en onder het genot van een kopje koffie met wat lekkers wordt uitleg gegeven over het testament, het levenstestament en welke zaken u nu al kunt bespreken rondom uw uitvaartwensen. Er is voldoende tijd om uw vragen te stellen....